Naam:
Reisverhalen:
Foto’s:
Video’s:

Over mij

Mijn naam is Veronique van Gastel en ik ben 22 jaartjes oud. Ik woon in Roosendaal en volg de opleiding, de PABO. Deze opleiding volg ik in Vlissingen op de HZ. Ik heb het ontzettend naar mijn zin op deze opleiding en ik vind het super om voor de klas te staan. Zelf ben ik heel avontuurlijk ingesteld en wil van alles beleven. Deze reis is dan ook echt een uitdaging die ik zeker aanneem. Ik ga natuurlijk een blog bijhouden en hier kunnen jullie van alles lezen over mijn ervaringen in het mooie Zuid Afrika.

Over mijn reis

Voor mijn opleiding (PABO) ga ik 3 maanden naar Zuid Afrika, Kaapstad. Hier ga ik stage lopen op een basisschool. De basisschool heet de Mountainroad Primary School en is gelegen in Woodstock. In dit gedeelte van Kaapstad verblijven we ook in een appartement. Ik vertrek maandag 16 februari samen met nog 2 klasgenoten richting het mooie Kaapstad en vrijdag 15 mei vliegen we terug naar ons koude kikkerlandje.

Ik heb er ontzettend veel zin in, vooral om de cultuur en het leven daar te ervaren. Het zal zoveel anders zijn dan hier en dat maakt het zo interessant en leerzaam.

Zelf heb ik ook een hoop plannen en deze wil ik ook graag waarmaken zoals paragliden over Kaapstad, een safari, het water in met de witte haai en nog veel meer.

Ik hoop dat het een geweldige ervaring wordt en dat we het ontzettend naar ons zin gaan hebben !

Bezochte landen

Ik heb 6 landen (3%) bezocht:

Frankrijk, Italië, Nederland, Oostenrijk, Spanje, Turkije.